برخورد حامد بهداد نسبت به خنده بازار
 
درباره وبلاگ


بنام خدا و سلام ؛ این سایت را تقدیم میکنم به تمامی هنر دوستان. هدفم: از ایجاد این سایت یجا جمع شدن هنرمندان و هنردوستان عزیز ست.و خبرهای هنری می باشد. کسایی که علاقه دارند میتوانند در خبرنامه عضو شوند و هرروز از مطالب داغ باخبر شوند. و کسایی هم که علاقه به نوشتن دارند می تونند در قسمت پایین گزینه ثبت نام را بزنند و فرم را پرکرده و عضو سایت شوند و در نوشتن و مطالب داغ با نام خودشان منو همراهی کنند. در صورت سوال یا انتقاد پیشنهاداتون می توانید:نظرات سازندتونو ارسال کنید رسیدگی میکنم.سپاس
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 24199
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



ورود خروج
خــــبرهای داغ سینـــما و موسیقی
Bivafa Va Mehrab
سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 19:42 ::  نويسنده : مهراب عالمی

به گزارش سینمانگار، حامد بهداد بازیگر مطرح سینما در گفتگو با خبرنگار سینمانگار درباره جدیدترین فعالیت های هنری و سینمایی اش گفت: در حال حاضر مشغول بازی در نقش یک کارآگاه خصوصی در سریال «آخرين روز» به کارگردانی علیرضا امینی هستم که از دیروز فیلمبرداری آن شروع شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.

وی گفت: همچنین در حال مذاکره برای بازی در فیلم «مانکن شدن» به کارگردانی شاهرخ بحرالعلومی هستم، که البته به واسطه اینکه ایشان و آقای مرتضی شايسته تهیه کننده فیلم از دوستان بنده هستند، حتما به این پروژه خواهم پیوست.

بهداد در پاسخ به این سوال که چرا در حالی که در مصاحبه ای از تلویزیون به عنوان دشمن شماره یک سینما نام برده بودید، با این رسانه همکاری می کنید، گفت: من تنها نمایش بازی می کنم و برنامه ریز و سیاست گذار تلویزیون نیستم. در خیابان هزاران اتفاق و جنایت رخ می دهد، آیا من نباید از آنجا عبور کنم ؟ من با بخشی از تلویزیون کار می کنم که منحصرا بر اساس سلایق ما کار نمایش می کند. علیرضا امینی و حبيب الله كاسه ساز از دوستان قدیمی من هستند و من برایشان احترام قائل هستم. من با این بخش کار می کنم. به واقع معتقدم که اگر در سریالی هم بازی می کنم و در تلویزیون حاضر می شوم، باز هم کمکی به سینما است. من یک بازیگر هستم و با بازی در سریال تلویزیونی با تماشاگرم تجدید خاطره می کنم. ما به احترام تماشاگرانی به تلویزیون می آییم که در طول سال پولی برای خریدن بلیت و رفتن به سینما و دیدن فیلمهایمان ندارند. برای تماشاگری که در شهرستان و روستاهای دورافتاده زندگی می کند و سینما ندارد، برای تماشاگری که در خانه اش نشسته و تنها از طریق نمایش خانگی فیلمهای ما را می بیند، من به خاطر اینها به تلویزیون می آیم و با تماشاگرانم پیمان می بندم. برای شارژ این تماشاگرانی که داریم به تلویزیون می آیم.

حامد بهداد در پاسخ به این سوال سینمانگار که آیا موضع و سخنی در مواجه با برنامه «خنده بازار» که طی برنامه چند شب پیش خود ادای شما را درآورد و این روزها صدای بزرگان بسیاری از علی دایی تا رضا صادقی را درآورده، دارید؟ گفت: من شخصا مشکلی با این چیزها و چنین برنامه هایی ندارم. من به آزادی بیان معتقدم و به نظرم یکی از جنبه هایش می تواند همین باشد. اصولا این جور مسائل برای من مهم نیست. من با دلقک و بازیگر درجه هشتی که این کار را می کند مشکلی ندارم و دوست دارم که اینها کار کنند و در کارشان پیشرفت کنند. من با کسانی در می افتم که در قالب روشنفکر به تخریب دیگران مشغول هستند. کسانی که از سوادشان به عنوان یک سلاح برای تخریب دیگران استفاده می کنند. من با اینها مسئله دارم و در می افتم نه با آن طفلی ها. با «خنده بازار» و کسانی که سعی می کنند مردم را بخندانند مشکلی ندام. همه دور هم می خندیم.


نظرات شما عزیزان:

سپهر
ساعت20:17---8 اسفند 1391
خوب بود



يه سري به وبلاگ من بزن
پاسخ چشم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: